Gunnar Svensen Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Jeg har googlet og lett nettet rundt etter en Widerøe-repaint til Milton Shupes flotte DHC-7 modell til P3Dv4. Jeg vet det finnes en i den lukkede gruppen Widerøe Virtual airlines, men aktivitets-betingelsene i denne gruppen er så rigide at jeg ikke ønsker å bli medlem. (Medlemskap nødvendig for å få tilgang til painten..) Derfor: Finnes det en her på forumet som har tilgang til en brukbar Widerøe repaint til Shupes Dash-7 og ønsker å dele den med andre - eller som kan tenke seg å tegne en. Jeg vet det er flere som leter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2019 Jeg syntes de er helt ok å være medlem hos bedre aktivitets krav en hos flere andre jeg tar bare en tur av og til hos de stort sett bare for moro men det minker på aktiviteten for q400 maskinen syntes jeg da 190 maskinen overtar flere ruter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.