Frank Ånstad Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 Kan man bruke FSX med Windows 10? Siter
Håkon Ripe Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 Ja, det kan du. Jeg kjører selv FSX på W10 med diverse addons. Hva som ev. er pros & cons ifht W7 er jeg usikker på, om det i hele tatt er noen. Hos meg virker det tilfredsstillende. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Frank Ånstad Skrevet 29. november 2019 Forfatter Skrevet 29. november 2019 OK. Takker for svaret.😊 Siter
Frank Ånstad Skrevet 2. desember 2019 Forfatter Skrevet 2. desember 2019 Hei, Håkon. Når du kjører FSX på Windows10, har du et navigasjonsprogram og, eller....? Siter
Håkon Ripe Skrevet 2. desember 2019 Skrevet 2. desember 2019 Har prøvd litt forskjellig men har landet på FS Commander og Professional Flight Planner X. Bruker de litt om hverandre. Kjører disse på en separat PC. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.