AlexNOR Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Hei, er det noen som selger TrackIR nå til dags? Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. november 2019 Skrevet 1. november 2019 Hvis det er interessant, finnes det et langt rimeligere tilbud i Trackhat. Jeg har eid både trackIR og Trackhat, bruker trackhat nå. Trackhat sin Clip og Hat er langt bedre enn refleks/pro clip, særlig de som går på batteri, og kameraet+trackhat software er på samme nivå som IR-sensoren. Siter
Piper driver Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 (endret) Hei. Jeg har en Delanclip til salgs med kamera. Har brukt dette til DCS og det fungerer utmerket. Langt rimeligere enn TrackIR. Er som nytt dette og kan sendes. Pris 250,- På det øverste bildet ser du hvordan det er montert på mitt headset (headset følger ikke med). Mer Info her: https://delanengineering.com Endret 2. november 2019 av Piper driver Lagt til info. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.