Geir Teigo Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Ønsker å kjøpe en CPT Yoke fra ACE eller tilsvarende til en 737 sim. Har ekte yoker i dag, men trenger en forenkling til dagens oppsettt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hinderaker Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Har ikke noe yoke å selge, men hvis du skal selge ditt nåværende yoke-setup, er jeg i tilfelle interessert 🙂 Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. august 2019 Forfatter Del Skrevet 2. august 2019 Hei @Benjamin Hinderaker Har fått noen forespørsler som virkelig har fått meg til å tenke tanken, men enn så lenge kommer jeg til å beholde de. Skulle jeg ombestemme meg en dag så skal jeg gå bredt ut med posting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. august 2019 Forfatter Del Skrevet 7. august 2019 KJØPTSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.