alimin Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Hei. Jeg er en flightsimmer i 40-årene på Sørlandet. Har en to-seters 737-800 cockpit hjemmebygg. Hadde vært artig å komme i kontakt med andre flightsimmers i Grimstad området for å dele erfaringer og kanskje fly 2 stykker i cockpit? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Hey! Så kult at det finnes flere nerder på Sørlandet! Jeg holder til i Arendal. Har ikke cockpit, men driver seriøst med GA-flyvning i PilotEdge-landskapet med ATC og slikt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radical Skrevet 29. juni 2019 Del Skrevet 29. juni 2019 Jeg holder også til på sørlandet. Kristiansand 😃 Ikke vært aktiv på endel år men holder på å ta det opp igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredriksen Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Fra Sørlandet, ENLI, her. Drev mye med flightsim før; dvs. for mange, mange år siden. Så kom jeg over noe av utstyret igjen, kjøpte noe ekstra og plutselig er jeg forsiktig i gang igjen. Samt prøvd meg litt ut på VATSIM. Har FSX SE. Er skjeldent å se meg i en jet; Turboprop er det jeg foretrekker. Har Carenado F50 (flott modell, men dessverre en skuffende FMS) Har også Justflight F27. Et herlig fly med flott lyd fra Dart-motorene. Litt VOR-navigering gjør seg. Skulle gjerne sett at det kom en god payware Dornier 328-110. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Her er min «hule». Er veldig kult at det finnes i nærheten noen som har ordentlige cockpit-bygg. Man føler seg som nerder på hver sin tue. :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. juli 2019 Premium Medlem Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg holder til på Nodeland mellom Søgne og byen (krs.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.