Halvdan Hellenes Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Dette var det som ble igjen av hardware etter billigsalget jeg har hatt her inne de siste dagene. Som jeg skrev er dette hardware som jeg rett og slett trenger å bli kvitt (det nærmer seg innflyttingsdato her). Jeg har derfor bestemt meg for å rett og slett gi bort resten av dette til noen som kan ha glede av det. Kjøper betaler bare porto'n 🙂 Lager en ny tråd om dette siden jeg ikke fikk til å redigere/fjerne ting som allrede er solgt osv. i den opprinnelige salgstråden. Saitek Siderorspedaler. Eske å pakke den i i følger med. Enda ett sett med Saitek Siderorspedaler, men uten medfølgende eske. Thrustmaster Flight Hotas X Joystick. Logiteck Freedom 2.4 trådløs Joystick. Saitek X-45 Joystick/Throttle. Tilkoblingen til denne er både en USB-ledning, men også en annen større "dings" som skal inn i PC'n. Så jeg mistenker ikke denne for å være den yngste på bordet 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Dyb Hanssen Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Saitek Siderorspedaler kjøper jeg gjerne med deg, gjerne Saitek X-45 om du har den enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2019 Hei Øystein! Er et par dager jeg har fått vært innom å sjekket he når. Som jeg skrevi den parallelle tråden (der jeg skulle ha noen kroner for de) er de nå bare de på de to siste bildene over som ikke er solgt/gitt bort: - Saitek X-45 Joystick/Throttle (en nok noe eldre variant med både usb- og en annen konatkt å sette inn i PC'n) - Logiteck Freedom 2.4 trådløs Joystick Men gi meg adressen din her eller via PM så skal jeg evt. få hardwaren raskt avgårde 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprokket Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 x45 fortsatt tilgjengelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2019 Nei, nå er alt solgt/gitt bort Sprokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.