Gå til innhold

Flight Replica Bf-109G


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hyggelig med litt warbird-tendenser her inne,  og da ønsker æ å minne om Flight Replicas utmerkede Bf-109G, en modell som har fått merkelig lite oppmerksomhet.  Dette er andre generasjon modell,  spesielt tilpasset P3Dv4,  men ellers er det nok mange som kjenner igjen denne fra FSX. Den som forventer A2A Accusim-kvalitet blir nok skuffet,  men er man over gjennomsnittet interessert i warbirds,  hører Bf-109G naturlig til i hangaren.  Modellen er meget nøyaktig gjennomført,  og den flyr overbevisende realistisk,  og krever at man har satt seg litt inn i virkelighetens flyegenskaper.  Det som trekker ned er lydkvaliteten,  men heldigvis finnes det brukbare alternativer i arkivene.  Jeg har stor glede av å fly denne modellen regelmessig,  og den er absolutt en hyggelig avveksling fra A2A Spitfire og Mustang.

 

me1.jpg

me2.jpg

me3.jpg

me4.jpg

me5.jpg

me6.jpg

me7.jpg

me8.jpg

me9.jpg

me10.jpg

me11.jpg

me12.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Har BF 109K4 i DCS og er vel litt mere realistisk der.Ingen enkel sak å få opp i luften eller å lande på første forsøk.Det samme med FW 190 D som du og får til DCS.

Ja,  jeg har også Bf-109K4 og FW Dora i DCS ( og Spitfire og P-51 ) ,  og det er ingen tvil om at disse modellene er laget i minste detalj i DCS,  og i denne simmen er også våpnene aktive.  Likevel ble jeg aldri fortrolig med flyegenskapene og vanskelighetsgraden i DCS,  da det føles kunstig utfordrende å lande uten at understellet knekker.  Tror DCS først og fremst har et langt forsprang angående jetfly,  og at de er tidlig i utviklingen av warbirds med propell.  Da har jeg langt hyggeligere erfaring med IL2 Battle of Bodenplatte ( den er også under utvikling ),  hvor modellene er i klasse med DCS sine, men flyr mye "bedre".  I denne simmen går utviklingen av WW2 mye raskere,  og det er fantastiske ting på gang ;).   Ellers må jeg si at A2A Accusim overgår både DCS og IL2 i realisme uten våpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...