kjetil lien Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Her er noen screenshoots fra turen jeg tok fra ENSG - ENSO. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Wow, utrolig flotte bilder må jeg si. Har gått å siklet på denne maskinen her selv en stund. Perfekt for å bruke på kortbane nettet i Norge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil lien Skrevet 6. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2019 Ja, TBMen er til å anbefale på det høyeste! Etter min mening så er det en liten gamechanger, helt nydelig fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Ja, jeg har hørt den skal være temmelig bra. Får se litt etterhvert. Må jo også investere i Active Sky XP nå som jeg begynner å få XP ganske bra Men denne her står høyt på lista nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. januar 2019 Premium Medlem Del Skrevet 6. januar 2019 Sikler på den til P3D har jo 850èn den er og bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 12 minutter siden, Robert Hulthin skrev: Sikler på den til P3D har jo 850èn den er og bra Dette her er vel Hot Start TBM 900 hvis jeg ikke tar helt feil nå. Fås såvidt jeg vet kun til XP. Kostbar, men full study level og vel så det etter hva jeg har lest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil lien Skrevet 7. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) 22 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev: Dette her er vel Hot Start TBM 900 hvis jeg ikke tar helt feil nå. Fås såvidt jeg vet kun til XP. Kostbar, men full study level og vel så det etter hva jeg har lest Stemmer det Skjedde et par ganger da jeg fikk flyet der motoren stod i full fyr. hehe😅 Endret 7. januar 2019 av kjetil lien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Ja, dette er hva jeg liker Simulerer den ting som hot og hung start også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil lien Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2019 Ja, er jaffal hot start simulering! Når du har tatt en flytur og skrur av motoren må du vente til temperaturen går ned til 150c eller under! Så er det slik at uansett hvordan du forlater flyet eller skrur av xplane så lagrer den det akkurat slik du forlot det Dette er «babyen» din! Passe på å følge checklist, se om du må reparere deler i motor/understell fordi ting blir slitt osv osv ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.