Bjørn Erik Stensby Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hei! Kommer ikke inn på Flyingcarpet75 lenger. Nå får jeg bare opp beskjed om at siden er nede. Tidligere fikk jeg opp beskjed om jeg ikke hadde tilgang til den siden. Skjønner ikke hvofor de lager filghtplans, og henviser til Flyingcarpet75 for å laste ned repaints, når man ikke kommer inn der. Og de texturene jeg vil ha, finnes ikke noe annet sted. På forhånd takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 21. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2018 Inntil videre så finner du alle paintene her: ftp://kamjunke.remotewebaccess.com/fc75/ Litt vanskelig å bruke da du kun har linker å forholde deg til,men leser du hva filen heter i "aifp" så finner du ut av det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Stensby Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Tusen takk for svar. Skal nok gå greit dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.