EirikAG Skrevet 10. august 2017 Skrevet 10. august 2017 Har fs2crew til p3d v1,2,3 jeg gjerne selger for en billig penge. Samt pmdg 777 og 737 ngx til fsx. Jeg har og Aerosoft Airbus bundle til P3D, samt Innsbruck LOWI fra Justsim til p3d v3 og v4. Aerosoft Værnes til Fsx. Mvh Eirik Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. august 2017 Skrevet 10. august 2017 Er potensielt interessert, men har du sjekket developerne sine policier på videresalg? Vet dette har skapt trøbbel før. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Siter
Jonas Larsen Skrevet 10. august 2017 Skrevet 10. august 2017 Er 99% sikker på at du ikke har lov til å videreselge. Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 10. august 2017 Premium Medlem Skrevet 10. august 2017 Er produktnøkkel som er knyttet opp mot konto på det meste her og det vil gi problemer for den som kjøper.Kjøpte selv en gang ett produkt som jeg riktignok fikk instalert første gangen da jeg fikk oppgitt produktnøkkel og epost som kjøpet var knyttet til,men da der kom oppdatering til produktet så stod jeg der med skjegget i postkassa. Siter
EirikAG Skrevet 16. august 2017 Forfatter Skrevet 16. august 2017 Nei det har jeg ikke.Tenkte det var en grei sak jeg, så lenge jeg ikke brukr produktet lenger. så må det da kunne innstalleres på en annen pc? Har FSX på en annnen pc en P3D nå, men er det ikke innafor så får de ligge da hehe. Siter
Jonas Larsen Skrevet 16. august 2017 Skrevet 16. august 2017 Ang PMDG: https://www.avsim.com/forums/topic/494899-re-selling-pmdg-addons/ En ansatt fra PMDG som svarer: The license - which people should read - is non-transferrable. Do not attempt to sell it. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.