annå Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Hallo godtfolk! Jeg har lenge flydd de billige simulatorene med dårlig kvalitet som ligger i appstore! Nå har jeg lyst til å prøve noe mer "ekte" men har bare en bærbar macbook pro! Noen tips til hva som vil funke og som ikke koster skjorta? Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Det kommer jo litt an på hvilken MB Pro du har, altså specs. Vet ikke hvordan FlightGear har utvikla seg siden jeg prøvde det for noen år siden mtp. realisme, men kan jo være verdt et forsøk. Den er gratis også, så det er ingenting å tape på å prøve den. Om du har en kraftigere Mac kan du jo prøve demoversjonen av X-Plane 11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annå Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Takk for svar har vel ikke akkurat noe mac å spille på.. sier dette deg noe? intel Iris Graphics 6100 1536 MB 8 GB 1867 MHz DDR3 2,7 GHz Intel Core i5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det er omtrent samme specs som jeg har på min MacBook Pro. Den er nok for svak om du vil kjøre X-Plane med god flyt. Ville prøvd FlightGear om jeg var deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.