Gå til innhold

ADVARSEL


Stein Aasheim

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Vil bare rette en advarsel for di som vil finne på å kjøpe utstyr fra denne produsenten om att man kanskje bør se seg om etter andre leverandører for di ting han selger.Leverandøren det gjelder er https://cockpitforyou.com/

 

Jeg bestilte MIP og noen instrumenter og paneler der.MIP kom men uten resten av bestillingen.Til å begynne med komuniserte han med meg,men så ble det stopp.Måtte ta dette opp med Paypal som jeg hadde brukt som betalingsmiddel.I dag fikk jeg svar om att saken ble løst i min favør og jeg får tilbake pengene.Har betalt 40 Euro i frakt da for bare panelet men jeg kommer ikke til å kreve refusjon på dette også da jeg bare er glad til for att jeg får tilbakebetalt for betalte varer som jeg aldri fikk.

 

Grunnen til advarselen er bl.a. att Paypal skriver dette:

"Hvis det ikke er nok penger på selgerens konto til å dekke refusjonen, kan vi forsikre deg om at vi vil iverksette tiltak overfor selgeren. Vi kan blant annet begrense selgerens kontoprivilegier."

 

Mister han sine kontoprivelegier så kan dette fort gå utover andre kjøpere.Han er jo kanskje mest kjent for sine throttler og di er jo som kjent ikke så billige.Hadde forresten tenkt å kjøpe throttle selv med tiden fra han men med denne erfaringen så blir ikke det aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...