Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 11. september 2016 Premium Medlem Skrevet 11. september 2016 Det nærmer seg årets utflukt til Nederland for simulatorfrelste. FSWeekend holdes i år 5. og 6. November i Avidrome flymuseum på Lelystad flyplass. www.fsweekend.com. For øyeblikket ser det ut til at den norske delegasjonen blir på 7 personer, men det er som alltid god plass til flere. Det er spesielt cockpitbyggere som søker nye og spennende fristelser på denne utstillingen. Men det er også mange simulatorklubber og oppvisningsgrupper som viser frem sin hobby. Bli med! Siter
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 17. september 2016 Premium Medlem Skrevet 17. september 2016 Jeg er med. SK821 fredag 4.11 kl. 08:05, med retur SK822 søndag 6.11 kl. 12:45. Bor i Hardewijk, Hotel Marktzicht. Veldig trivelig sted, og rimelig. €102 for 2 netter. Og ca 20 min. med buss til Lelystadt Aerodrom. https://mwlp.hoteliers.com/nl/m/136/ Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 18. september 2016 Forfatter Premium Medlem Skrevet 18. september 2016 Veldig bra, Rune! Såvidt jeg vet, blir denne gjengen med i år: Eigil Mjåvatn Thor Johannesen Karl Kristiansen Kai Kristiansen Øyvin Sommer Øyvind Vadseth Rune Iversen Og for min del kan jeg gi endelig svar i løpet av et par dager. Vidar PS Rune foreslår å satse på leiebil/buss fra Schiphol, så vi holder øye med deltakerantallet. Veldig greit med privatsjåfør da... ;-) Siter
Geert Rolf Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 ... Og for min del kan jeg gi endelig svar i løpet av et par dager. ... What is fsweekend without you, Vidar? Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Premium Medlem Skrevet 3. oktober 2016 I know you felt lonely at last year's FSWeekend, Geert. I have decided to make good by attending this year's event! See you there! :-) Siter
Geert Rolf Skrevet 3. oktober 2016 Skrevet 3. oktober 2016 ... See you there! :-) That sounds better!! I might offer you transfer from Marktzicht to Aviodrome. ;-) Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter Premium Medlem Skrevet 3. oktober 2016 Very good, Sir! :-) Siter
Geert Rolf Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 From a small discussion with Vidar: There is a NOTAM for returning to EHAM sunday morning. The NOTAM differs if you drive yourself (ie drylease a minibus) or when you let someone drive (wetlease). Please let me know and I will inform you as best as I can. Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Premium Medlem Skrevet 27. oktober 2016 Thanks for the heads-up Geert! We'll discuss this when meeting up at the show. Siter
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 30. oktober 2016 Premium Medlem Skrevet 30. oktober 2016 Har en 9-seter i bestilling, men uvisst om en slik er tilgjengelig. Får svar i begynnelsen av uka. Jobber evt. videre med saken. Siter
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 31. oktober 2016 Premium Medlem Skrevet 31. oktober 2016 Da er 9-seter bestilt. Ca kr. 300,- på hver. Siter
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 31. oktober 2016 Premium Medlem Skrevet 31. oktober 2016 2€ i rabatt på inngangsbilletten ved å kjøpe her: https://www.aviodrome.nl/evenementen/flight-simulator-weekend/ Siter
Geert Rolf Skrevet 3. november 2016 Skrevet 3. november 2016 UPDATE: there are no traffic jams anymore due to (wo)men in blue or green suits (with machineguns) inspecting cars passing on entry of EHAM. So no notam. From a small discussion with Vidar: There is a NOTAM for returning to EHAM sunday morning. The NOTAM differs if you drive yourself (ie drylease a minibus) or when you let someone drive (wetlease). Please let me know and I will inform you as best as I can. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.