Gå til innhold

737 YOKE til salgs


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer og selge min 737 yoke

 

64B51410-63E0-4F8D-A863-2F5BB7915BB1_zpsiw2dbvm7.jpg

36F78ACF-5748-421B-923D-F8F116647FD4_zpshkrxbjde.jpg

 

www.737yoke.com

 

Den kommer originalt med trimmknapper og 3 knapper (to trigger knapper og 1 venstre tommel knapp Autopilot knapp) Jeg fikk dem til og montere hat switch og høyre tommel knapp og.

Høyre tommelknapp var desverre ikke av samme kvalitet som originale så den fungerer ikke lengre, men kablene er der for montering av ny. Fjærene som lager motstand på Pitch har blitt redusert fra 6 påhvær side til 3. Dette pga de brekker etter en del bruk. Kjøpte denne i 2013 og er svært fornøyd med den. Har tatt kontakt med de for å få ny bryter og fjærer. Men de svarer ikke sånn med en gang.

Denne har replika trimknapper, ikke slike som de selger i dag (vippebryter som ser billig ut) men den er litt løs (vrir seg litt med kvært) Slik har den vært siden ny. Har lurt på om jeg skal lime den, jeg trur patenten med festing er dårlig, og derfor de byttet. I allefall liker jeg de jeg har.

 

Jeg vurderer og kjøpe meg en skikkelig stikke isteden for. Ønsket pris er 8 000 Kr for den + frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interessert i bytte og mindre penger og, er på leting etter collective for helikopter , eller deler for bygging. Og pris kan diskuteres. Har god bruk for yoken fram til jeg har bygd meg stikke av denne.

wes.whir7_zps2jvdcydx.jpgwes.whir4_zpsvy8eluzr.jpg

 

Skal koble om tidligere paneler og throttle, slik at jeg har minst mulig USB kort involvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...