Arne Larsen Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Jeg lurer på om det er noen drevne simmere som kan tenke seg å ta en tur hjem til meg, for å legge inn og konfigurere FSX. Måtte bytte disker for en tid tilbake, og nå er alt borte. Bortsett fra det jeg kom på å lagre. Jeg er en gubbe på snart 66, men har hatt Flightsimulator side midten av 80-tallet. Forventer ikke at noen skal gjøre dette gratis. Hjelp skal alltid påskjønnes. Jeg bor på Ugla i Trondheim Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. mars 2016 Premium Medlem Skrevet 25. mars 2016 Det finnes vel en del potente simmere i Trondheim ja. Jeg bor vel litt langt unna til å være tilregnelig men... ;D Over til det jeg tenkte på. Du har ikke tenkt å bytte til prepar3d istedet for fsx da? Praktisk talt alt av scenery og fly du har brukt i fsx kan du installere rett i prepar3d, men prepar er en myye bedre simulator enn fsx! Siter
Christopher Vangen Skrevet 26. mars 2016 Skrevet 26. mars 2016 Hei Bor i nærheten og kan være behjelpelig! Ta kontakt på tlf 46747278 Mvh Christopher Vangen Siter
Arne Larsen Skrevet 2. april 2016 Forfatter Skrevet 2. april 2016 Det med fsx og prepar3D skulle være neste spørsmål Siter
Arne Larsen Skrevet 2. april 2016 Forfatter Skrevet 2. april 2016 Og Christopher;jeg tar kontakt etterhvert... Siter
Arne Larsen Skrevet 4. april 2016 Forfatter Skrevet 4. april 2016 Da er Prepare3D installert, og kontrollere kalibrert og konfigurert. Stor takk til Christopher Vangen for vel utført jobb. Tålmodig kar Siter
Tormod Nordskog Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Det er godt det er greie folk som er villig til og hjelpe Siter
Bobbo Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 Da er Prepare3D installert, og kontrollere kalibrert og konfigurert. Stor takk til Christopher Vangen for vel utført jobb. Tålmodig kar Flott, da blir det mye glede fremover og ja, Christopher er en JA-mann!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.