Tormod Nordskog Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Ser dessverre at Flightsim butikken blir lagt ned. Dette er jo synd ikke minst med et hyggelig fora som fanger opp mange ting som dreier seg om en flott simulator hobby. Jeg går jo ut i fra at også forum siden forsvinner , men det er vel noen som vet det ? . ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 hmm, håper da virkelig ikke d, d vil være et slag i trynet for d norske flightsim miljøet. ser på Nettbutikken nå at d står at di/han har bestemt seg for og legge ned flightsim.no, mitt store spørsmål er da om dette er kun for nettbutikken eller for alt sammen, og rart det ikke har vært gjitt noen info om dette her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 18. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 18. desember 2015 Håper det gjelder bare butikken og ikke forumet. Håper på rask info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Dette var nytt for meg og. Har sendt en forespørsel til Dag og håper at vi klarer å redde forumet med den databasen som er. Blir synd å måtte begynne med blanke ark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 21. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 21. desember 2015 Takk for svar. Er meget spent på Dag sin melding. Denne siden betyr meget mye for mange av oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Det betyr mye for meg og, så jeg har lagt inn et bud for å fjøpe domenet og databasen til forumet for å kunne drive dette videre. Det er ikke all verdens summer jeg har lagt på bordet til dette fritidsprosjektet, men får se hva tilbakemeldingen blir. Virkelig synd om 17-18 år med kunnskapsdeling forsvinner ut i intet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Hadde ikke vært meg i mot om man kunnet donert for og drive forum/server videre, og tror ikje jeg vile vært den eneste som ville vært villig til det. Ville vært utrolig trist for det norske flightsim miljøet om vi mister FS.no forumet, og ikke minst all kunnskapen som er her. Håper du får gjennomslag for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 22. desember 2015 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2015 Jeg og er åpen for donering om det er noen som kan drive. Tøft gjort Geir :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.