Geir Teigo Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Ønsker å kjøpe et PCIe lydkort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Hva med dette? https://www.komplett.no/product/798918/datautstyr/lydkort/asus-xonar-dgx-lydkort# Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2015 Jada, vet hvor ting selges, men jeg er på sparebluss GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 I know the feeling. Kanskje ikke det letteste å få tak i, men ikke umulig. C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Er vel ei stund til enda, men det kommer vel en ny pc i hus en gang på nyåret, da kan jeg hugge en gml intel i7 gaming rig. Skal se hva som er oppi den og gi lyd hvis du enfda trenger en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Da fikk jeg kjøpt et kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.