Øystein.Johansen Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Selger 1 år gammel HP pavilion x2. Selges fordi den ikke lengre brukes. Oppgradert til Windows 10. Frestår som ny! http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP10N280NO/hp-pavilion-x2-2-i-1-10-n280no-solv?scid=EXT_SEM_GPLA&gclid=COGQ9dSwzsgCFaLFcgodARcExQ Passer perfekt til EFB sammen med simulator Pris kroner 1500,- Kjøper betaler frakt! Ta kontakt på 99 45 15 67 ved spørsmål eller interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 pokkers at de ikke kom for salg før jeg kjøpte ACER her for litt siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein.Johansen Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2015 Til info: x2 betyr ikke at jeg har 2 stk, men er da heller en del av modellnavnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Hehehe... Den aceren jeg kjøpte het noe med HD, men det hadde ikke noe med grafikken å gjøre. Bummer, men det gikk greit GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.