Morten Johansen Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Hei! Bestillte en trottle fra fspilotshop,betalte med visa,men fikk en mail tilbake etter at orderen var behandlet: Hello Morten Thank you for your order that FSPilotshop.com. On large, first time, international orders we require further verification before we can process your order. Please Respond to this email with a photocopy of your Picture ID and credit card used for the purchase. This will greatly assist us in verifying you purchase and processing your order. Thank you very much for your Cooperation Er dette en normal fremgangsmåte,er det noen her som har handlet med disse.MVH Morten Siter
Jan Tore Pettersen Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Normal fremgangsmåte ved netthandel er at du betaler med Visa og oppgir cvc-koden.Butikken reserver da beløpet på kontoen din,og trekker det når varen(e) blir sendt. Jeg forutsetter da at det er et vanlig Visa betalingskort du benytter,og ikke Visa Electron,som har begrensninger. Send en mail til fsPilotshop.com og be dem forklare hvorfor de trenger ytterlige opplysninger. mvh Jan Tore Siter
Morten Johansen Skrevet 14. august 2014 Forfatter Skrevet 14. august 2014 Jeg har brukt visa og oppgitt cvc koden.logget innfor å se på orderen og det stod in process litt senere stod det compleed,så kom mailen.Har sendt dem en mail,men det er tidsforskjell så jeg for vente å se om jeg får svar.Takk for svar. MVH morten Siter
Jack J Jackson Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Morten, som advokat vil jeg ADVARE deg fra å sende NOE som helst vedrørende ID og VISA-kort. Dette er IKKE en normal måte for nethandel!!! Finnes ikke noen som hlet grunn får å få tilgang til disse tingen. Be warned!!! Siter
Morten Johansen Skrevet 14. august 2014 Forfatter Skrevet 14. august 2014 Hei Jack. Nei sender ikke noen opplysninger om kort eller bilder.Men sendte dem en mail i dag tidlig og ba dem redgjøre for hvorfor de måtte ha kopi av kredittkort m/bilde.Fikk svar akkurat nå dette var noe de pleide å gjøre ,forde det var så mye svindel.Men kunne jeg verifisere adressen som det skulle sendes til. Og da skulle det ordne seg.Ba om en bekreftels om at alt er i orden nå. Siter
stig ivar haukås Skrevet 14. august 2014 Skrevet 14. august 2014 Hei morten. jeg har vært en god trofast kunde hos Fspilotshop men har aldri opplevd å få mail på den måten, vil anbefale deg på det aller sterkeste å lage deg en paypal-konto. alt jeg kjøper fra utland betaler jeg med paypal. men jeg har fått en lignende mail før i fra gameshark.net når jeg bestillte 'Saitek Pro Flight X-55 Rhino' hos dem, da fikk jeg mail om at de måtte ha person-nummeret mitt pga mye svindel, jeg oppga ikke pers.nr men lagde meg en dato med radom tall bak (det gikk helt fint, fikk pakken ca. 1 uke etterpå). mener et jeg leste på forbruker.no at uansett så skal man aldri oppgi verken pers.nr eller annen sensitiv info. Siter
Morten Johansen Skrevet 14. august 2014 Forfatter Skrevet 14. august 2014 Hei! Ja nå har det godt i orden,men måtte bruke store bokstaver for å få dem til å forstå.Har nå sendt det til shipping. Takker for alle svar. MVH.Morten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.