Jonas Sidia Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hei folkens. Selger Simworld MIP for 737. Det er Full MIP med lower section uten den store ramma (Main Instruments Panel kit (full) - Advanced Line ) med all elektronikk for 5500 KR. NB: Mangler kretskort/IO kort. Kontakt meg på PM for mere informasjon Skal prøve å laste opp bilder imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Sidia Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Ble litt seint, men her er bildene http://imgur.com/a/Jnkhp#0 Pris 5000KR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Sidia Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Selges for 4599kr + frakt http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49479517&editAd=true&visitorSessionId=IABfebUtpdx&visitorId=vo91Qmrmgh8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Sidia Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Selges for 4000kr + frakt. Går ikke lavere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei Har sendt deg PM, men det er kanskje for sent. Du har ikke vært pålogget siden i oktober så jeg regner med at det vil ta sin tid før du entrer flightsim.no igjen. Noen som kjenner Jonas her? Noen som vet å kontakte ham? Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 SEr du mailen hans i profil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Andrè Todal Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 SEr du mailen hans i profil? Nei ikke som jeg finner i alle fall. Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.