Gå til innhold

Spøkelsesskip!


Roy Tore Midtun

Anbefalte innlegg

Hallo,mitt navn er Roy Tore Midtun og er ny på forumet,har drevet med flightsimulator (FSX)siden 2008.Først en stor takk til alle dere kunstnere her inne (og der ute) som har gitt oss det dere holder på med,har lært utrolig mye av problemer å løsninger av og ha smugtittet her inne.Måtte ha ny maskin før jul og har nå installert en del av det jeg vil ha,men nå har jeg ett problem jeg ikke får løst,det siste er Henrik Nielsens fantastiske prosjekt jeg har installert etter alle kunstens regler tror jeg,Alle skip og båter går der de skal,det vil si kun skum og sjøsprøyt inntil man stryker havflaten i mastehøyde over waken da popper de fram og blir fremme, men tungvint måte og få frem over 260 båter på.kan noen hjelpe med det problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He Roy Tore!

 

Sjekk om FSX.CFG inneholder :

 

SmallPartRejectRadius=4.0

 

Hvis så, fjern hele linja.

 

Det er allikevel ingen garanti for at skipene dukker opp. Dette har med LOD (Level of Detail) verdien skipene ble modellert med. FSX har en tendens til å vente med å tegne objekter med Høy LOD.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...