Tommy Bernes Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Heisann! Etter mye fram og tilbake innimellom jobb, så har eg satt meg fast på noen settings som ser ut til å fungere, så intill det dukker opp en ny vidundertweak, så får vi se hvor lenge det varer ;D Vi snakkes! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. april 2014 Premium Medlem Del Skrevet 20. april 2014 WOAW, veldig fin grafikk !! Long time, no see, hvor flyr du i verden nå om dagen (real) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Takk det samme Ernst, holder på som fly instruktør ved Hillsboro Aviation i Portland, Oregon her borte i statene. Flygingen tar opp så mye tid at det ikke blir noe igjen til simmen, men har samlet sammen litt tid nå, så satt meg ned å la inn alt det norske sceneryet vi har her inne, ble overrasket, det ser rimelig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.