Birger Blomvik Skrevet 31. januar 2014 Skrevet 31. januar 2014 Fy flate for en pris !!! 3500,- i året for AIP oppdateringer, er et ran. Takk og farvel med meg. Heretter blir det andre alternativer :-[ Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 31. januar 2014 Skrevet 31. januar 2014 Hva er det egentlig det er snakk om her? Siter
Birger Blomvik Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Skrevet 31. januar 2014 Norske flykart i papirutgave. https://www.ippc.no/norway_aip/current/main_no.html Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 31. januar 2014 Skrevet 31. januar 2014 Tja, den prisen er ikke noe særlig høyere enn det vi betaler for papirutgaven av route-manualene fra Navtech som vi bruker her på skolen. Papir er dyrt, tungt og lite miljøvennlig. Framtiden ligger i elektronikken 8) Hadde ikke det å være i besittelse av et Apple-produkt vært nærmest obligatorisk for å kunne ta i bruk electronic flightbag, så hadde jeg lagt papirkolossen igjen i skapet forlengst... Men det er nå min mening ;D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.