Andreas R.Pettersen Skrevet 15. januar 2014 Skrevet 15. januar 2014 Matt Wynn har laget dette liveryet på oppfordring fra meg, og nydelig ble den, og en aldrig så liten test tur må jo til i mellom bleieskift og barneskrik, Ligger 4 painter i en pakke ute på avsim av noen klm concepts. for di som er interisert. men for i dag blir d bare et av concept liveryene som jeg legger ut bilder i fra, min personlige favoritt. Nokk om det, her er noen bilder. PS: AA'n min er litt ute av drift om dagen, da jeg ikke har kommet meg så langt å få instalert Nhancer igjen, siden FS har havnet veldig langt på prioriteringslista di siste ukene. Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. januar 2014 Premium Medlem Skrevet 18. januar 2014 Vet hvordan det er å prøve å tyne litt fs tid innimellom unger ja. Fin serie, og fremdeles er jeg imponert av de enorme GE90-115 motorene til 777! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.