Gå til innhold

iFly 737-NG cold & dark startup?


Christian Ryberg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig lastet ned iFly 737-NG til FSX, men ikke herfra husker ikke helt hvor jeg lastet det ned fra. Når jeg da skrur av alt mulig i default cockpit til 737-800 fra Microsoft FSX, åpner jeg da iFly 737-800 og alt i cockpiten er på....Hva kan jeg gjøre for å få skrudd av alt i cockpiten til iFly 737-800, og da starte en cold & dark startup?

 

Unnskyld hvis dette ikke ble postet på den rette plassen, og beklager hvis dere synes jeg er en noob, men jeg er ny med iFly 737 så ja...Jeg har prøvd flere turtorials på YouTube men jeg finner ingen som kan hjelpe med dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres ikke ut som cold and dark. Siden jeg ikke har flyet selv tror jeg ikke at jeg får hjulpet deg videre. Mitt siste forslag er å enten å velge cessna, skru av alt som er på dashbordet, og deretter laste inn iFly eller laste inn cessna, skru av alt, lagre flight. Deretter llaster du flighten du lagret, påser at alt er av, og deretter bytter fly til iFly.

 

Det blir det samme som me 737'en, men det er anbefalt å gjøre det med cessnaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...