Karl Mathias Moberg Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Par bilder fra ZHR-IAD-SFO med PMDG 777. Taking the PMDG 777 around the globe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 fornøyd? jeg har hvert på reise så jeg har ikke testa den, men jeg gleder meg noe jævlig, om dere ikke ser meg på et par måneder, så er det en grunn til det....glise glise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 6. september 2013 Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2013 Flotte bilder av et nydelig fly, har selv tatt 2 testflight og Anbefales på det sterkeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har testet en go del, sjekket systemer osv. Her snakker man om en ny innertier ifra PMDG. Den første sikkelige testflighten blir Søndag når dama har dratt. Og det blir EK 158. Altså Arlanda-Dubai som faktisk nå i starten har blitt operert med nettopp Boeing 777-200LR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.