Gå til innhold

Nordsjøen S-92


Anbefalte innlegg

Takk takk til begge two. Joda, bare bruk bilde du. S-92'n er bra den, både selv modellen og FDE-messig.

 

Er ikke 'helt' der ennå (iflg meg :grin: ), men det finnes noen user edit's som vissnok skal hjelpe på (men de har jeg ikke testet ennå). For å si det slik: da den kom syntes jeg FDE'n var nesten perfekt foruten at det virket som noen hadde glemt å legge til vekt/moment, så det var über følsomt i aksene. Man kunne riktignok venne seg til det men det blir nå engang feil uansett :) .

 

Så kom det en oppdatering som skulle fixe dette, men jeg er ikke helt sikker på om jeg skal like det eller ei. Den virker mer 'kantete' i aksene nå sammenlignet med tidligere hvor det virket å være mer liniær i aksene...hvis det gir noen mening? Men det er ikke lengere like skvetten, så det er jo bra :)

 

Det er heller ikke noe fancy system simulering utover det som finnes i XP fra før, men det gjør ingenting. De funksjonene man bruker 'til daglig' funker som bare det, fra cold and dark tilbake til shutdown igjen.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...