Gå til innhold

DY3596 Copenhagen - Salzburg


Gjest Niclas Andersson

Anbefalte innlegg

Hej Niclas Andersson...

 

Jeg er nødt til at korrigere dig lidt, dette er ikke dit nya Sjaelland och Saltholm scenery. Dette er fra SCANSIM - FLY TO EKCH COPENHAGEN KASTRUP V3 FSX/P3D eller v3.1...

 

Årsagen til at jeg ser mig nødsaget til at korrigere dig er ikke i reklame øjemed, men at jeg har en licens kontrakt med COWI om brugen af luftfotos København / Sjælland. Et Scenery er på trapperne http://www.fsonline.dk/forum/viewtopic.php?t=1712

Forventet release først på foråret. COWI ville nok ikke blive glade om jeg var begyndt at sælge dette Scenery uden at betale dem royality...

 

Mvh Claus / Scansim Flightsimulation

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niclas Andersson

Hej Claus

 

Vad var ditt syfte med din post? Jag har med hjälp av FS Earth Tiles gjort Sjaelland och Saltholm som jag nu använder..alltså "mitt" nya scenery för FSX. Kastrup i skala 0.5m/pixel, Köpenhamn 1m/pixel och övriga delar 2m/pixel

 

Du har helt rätt i att flygplatsen är Scansim EKCH men jag har inte heller hävdat motsatsen ;)

 

/Niclas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Niclas

 

Det beklager jeg naturligvis nu og uden forbehold. Meningengen med mit indlæg var udelukkende at udelukke enhver misforståelse, idet jeg pt. arbejder med et Scenery indeholdende tilsvarende areal. Dette scenery er ikke færdigt, og når det releases, skal jeg betale COWI royalities.

 

Jeg beklager endnu engang misforståelsen fra min side, og ønsker dig alt vel Niclas.

 

Og vil gerne endnu engang fremhæve din fremragende indsats for at forbedre Kastrup Sceneryet med dit texure arbejde i sin tid...

 

Mvh Claus

 

PS; Iøvrigt flotte screens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...