Gjest Niclas Andersson Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hei Här kommer lite bilder på mitt project "Northern Sjaelland Photoreal" för FSX. Köpenhamn är på 1m/pixel och övrig terräng är 2m/pixel. Inkluderat är även vinter och natttexturer och detta autogenpaket fungerar alldeles utmärkt att använda till. Jag kommer att dela med mig av mitt arbete när jag är klar men jag vet inte än vart jag skall lägga upp det nånstans. Totalt är paketet på 5,7gb :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Ser flott ut! Du får dele opp filene, så kan du ha dem flere plasser, evt på flere DropBox-kontoer :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Tack så mycket Tore och tack för tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.