Thomas Lorentzen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 ... selvom det her kun er 2 bilder. Med NGX, OPUS, FlightBeam SFO, FSDT Vancouver, ORBX PNW og PAKT kan man ikke annet å si enn at det begynner å bli flott "borti der"! Været var strålende i San Fransisco, men det tettet seg til sør for Portland og da var det overskyet og duskregn hele veien til Vancouver OG til Ketchikan! Final 08R Turnaround.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fine bilder Hvordan er Vancouver mtp fps? Like bra som de andre FSDT produktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Takk. De har jo inkludert en del nye features denne gangen, bl.a dynamic shadows. Jeg merket ingen stor loss i FPS, det eneste er med PNW inne og en STAR som star meg over Seattle i dårlig vær, så sjekket jeg måleren nede på 12-15, men forbi PAE og inn mot CYVR lå den på 20-25 all the way down. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.