aleksander rødland Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hei. Jeg vet ikke om det er jeg som henger etter, men jeg oppdaget nettop at www.skyvector.com har utvidet tilbudet sitt med og nå ha VFR og IFR kart for Europa og resten av verden tror jeg. (Har ikke utforsket så mye) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det er vel bare USA som er dekket med "ekte" kart. Resten er autogenerert utifra luftroms- og terrengdata. Det er nesten som Google maps, men med luftrom og airways. Funker sikkert fint for simulatorflyging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Takk for linken! Nyttig sak den her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Ja det er sant som Geir sier. Dette er ikke Norske kart som er digitalisert, men er veldig greit til bruk i simulatoren. De bruker samme format som man har paa VFR og IFR kart i USA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.