O85_ Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Hei. Minner om at World flight 2012 kommer til Gardermoen i morgen formiddag. Har følgende tider: Arriving at ENGM 10:50 UTC. Departing ENGM 11:50 UTC Arriving at EFHK 13:10 UTC. Departing EFHK 15:10 UTC. Så bare å logge på for de som har mulighet:) Her er Live! video-overføring fra Cockpit til B747 simulatoren. Siter
Daniel Klepp Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Oslo er ledig! Ser gjerne at nokon bemannar den, sjøl er eg på jobb Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Er vel heller ikke utenkelig at de kommer gjennom Stavanger FIR på tur til Oslo? Men jeg er desverre også på jobb når ting skjer... Siter
O85_ Skrevet 6. november 2012 Forfatter Skrevet 6. november 2012 Jeg vet de har en 6/7 controllere med i teamet som har fått lov av Vatsim til å sitte ATC der det ikke er noen controllere fra før. Beste hadde vært om vi var en gjeng Nordmenn som hadde tatt de vell i mot:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.