Gå til innhold

[Søn 28.10.2012 1800z-2000z] ENGM_APP Utsjekk


Mathias Erik Johnsen

Anbefalte innlegg

checkout_mej.jpg

(tok meg friheten til å lage et bilde til denne utsjekken. slik som den danske regionen bruker for å annonsere sine utsjekker. takk til claus hemberg jørgensen for ideen. mangler logoen til vatsim scandinavia, men håper det går greit)

 

Halloen kjære vatsimmere :)

 

Mitt navn er Mathias Johnsen å jeg skal endelig ha S3 utsjekk på vatsim. Utsjekken min vil vare i ca to timer og starter klokken 1900(Lokal tid) på søndagen som kommer nå. Jeg har med dette lyst å invitere alle sammen til å ta seg en tur til eller fra Gardemoen flyplass innenfor disse to timene. Dette for at jeg håper å bestå utsjekken å få S3 rating på vatsim. Dette vil være en kombinert S3 utsjekk + engm_app MA utsjekk.

 

Tid og sted:

1800Z - 2000Z den 28. Oktober på ENGM (1900-2100 lokal tid på Gardemoen flyplass)

 

Kartdata finner dere her: https://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENGM/engm.html

 

Oslo control og Gardemoen tower vil også være online.

 

- ENOS_CTR: Anders Moen

- ENGM_TWR: Svale Andrè Leren

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...