Erlend Brataas Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei! Selger nå litt div grunnet flytting til USA. Alt er behandlet veldig pent og ser ut som nytt 1 stk : Flight sim yoke- Link 1 stk: Pro Pedals - Link 1 stk: Saitek x52 Link Selges helst samlet for kr 2000. Send PM , ellers kan jeg treffes på telf 90535199 Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Brataas Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2012 Saitek x 52 solgt Har fortsatt Sim Yoke kr - 600 kr Pro Pedals - 600 kr Track IR 4pro med trackClip Pro - 700 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Brataas Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Pro Pedals solgt. Yoke og TrackIR er fortsatt til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg kan kjøpe Track IR'n pro med clip'n Erlend. Edit; sorry det er uprofft og litt dårlig gjort av meg, men hvis du ikke blir veldig sint på meg vil jeg helst trekke interessen for Track IR'n tilbake Erlend :blush: :blush: (Blei litt for "overivrig" i natt når jeg har fått tenkt meg litt om om hvor mye (eller lite) jeg tror jeg kommer til evt. bruke denne nå framover når jeg får 737-simmen min oppe å kjøre om forhåpentligvis ikke så veldig mange ukene nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Brataas Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Det er lov det, du får si ifra om du skulle ombestemme det igjen. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnvald A. Helland Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Sent PM :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.