Paulo Fernandes Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Her er noen bilder fra dagens tur som gikk fra London til Stockholm på Vatsim. Takk til Erik Midbrød for selskap under turen Fly: IFly 737NG v2.1 VATSIM: JA Cockpitteksturer: Mine egne MCP gjort klar til avgang: Pushback gate 13: Jeg fikk tilatelse av ATC å takse til holdingpoint A1 før British airways-flyet, som kommer fra venstre på bildet: Airbourne: Må ha noe å lese på mens man venter : På vei ned: Takser mot gate 14 på Arlanda flyplass: Siter
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 17. juni 2012 Premium Medlem Skrevet 17. juni 2012 Lekkert! Moro med "mini-VG" på 3. siste bildet :grin: Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Flotte bilder. Hvilke texturer for vc benytter du deg av? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 VC-teksturene har jeg laget selv. De kan lastes ned her: http://paulo-design.net/VCupgradeV2.zip Les readme før du legger inn filene. Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Snygga VC-texturer och paint Paulo! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.