Gå til innhold

ATC-stuff til salgs


Even Rognlien

Anbefalte innlegg

Jepp, da var jeg her med mikrofonene mine igjen. Tar visst ikke slutt det her :/

 

Nå har jeg liggende følgende: en Holmco håndmikrofon, en Peiker håndmikrofon og to Plantronics headsett.

 

Har vært så heldig og fått tak i en Plantronics USB adapter til headsettet, denne har PTT og fungerer som et vanlig USB-lydkort og joystick controller. Adapteren er vel så og si helt lik den typen som brukes på kontrollsentraler rundt om i landet, bortsett fra pluggen som er USB, og den er derfor av veldig god kvalitet! Fungerer utmerket med Euroscope! Headsettet er i topp stand med helt ny ørepute (EDIT: adapteren passer forresten til alle headsett i Plantronics H-serie)

 

- EDIT -

Fant ut at jeg hadde enda et headsett liggende, samme type, men med en vanlig USB adapter uten PTT-knapp. Som ny - med helt ny ørepute. Også denne adapteren passer alle headsett i Plantronics' H-serie.

- EDIT -

 

Med mikrofonene følger selvfølgelig også en adapter-boks med, slik at de kan brukes med PC'en og ATC softwaren du bruker. Har oppgradert disse litt fra de forrige jeg har laget; integrert USB-lydkort (ingen ekstra lydkabel), ny type plugg med skrufeste OG en 3.5mm headsett/speaker utgang (mono). Er også hull for skruer om man vil feste den noe sted. Begge mikrofonene fungerer utmerket på vatsim. Holmco-mikrofonen er helt strøken, mens Peiker-mikrofonen har noe slitemerker fra tidligere bruk (ingenting å si for lyden). Den grønne knappen på adapteren kan brukes som en secondary PTT, for eks til Teamspeak e.l.

 

Så her er det jeg har til salgs akkurat nå:

 

 

#1 - Peiker-mikrofon - 850 kr

IMG_8756.jpg

IMG_8748.jpg

 

 

#2 - Holmco-mikrofon - 950 kr

Akkurat samme typen brukes bla. i tårnet på Gardermoen

IMG_8755.jpg

IMG_8750.jpg

 

 

#3 - Plantronics-headsett med USB-PTT-adapter - 950 kr

41M5TE5CP0L._SL500_AA300_.jpg

IMG_8736.jpg

 

IMG_8737.jpg

 

 

#4 - Plantronics-headsett med USB-adapter (uten PTT) - 450 kr

Plantronics DA40 USB adapter følger med

IMG_9431.jpg

IMG_9433.jpg

 

 

Om du ikke er fornøyd sender du det i retur og får pengene tilbake, mot at du betaler frakten :)

 

Ved interesse/spørsmål/kommentarer, ta kontakt på PM eller på mail: even 1992 @ hotmail . com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Headset-PTT'ene ja? Ja de er fine de, men de er også veldig veldig dyre :P

 

--------------------

 

Men en liten update igjen, sorry hvis det blir mye mas fra denne tråden, men kjøperen av PTT headsettet ombestemte seg rett før jeg skulle sende pakken, så nå er det til salgs igjen!

 

[color:#FF0000]#3 tilbake igjen altså - NY PRIS 800 kr![/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...