Paulo Fernandes Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ruben Nessiøy, som har laget NAX-paintene til iFlyen som jeg flyr med, er nå straks klar med enda flere! I går fikk jeg betatestet en av de nye paintene (Motorene vist her er mine egne teksturer). Siter
Lars K. Rønes Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Flott paint! Kanskje det har med vinkelen på bildene, men er ikke den hvite stripa mellom rød og blå litt for tynn? Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ser absolutt bra ut dette her. Klarer ikke helt å se at det er noe galt med stripa. skal gå litt bak vinduet mens den blå er akkurat "innenfor" vinduet den går over. Stå på folkens Siter
Lars K. Rønes Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Jepp, men for meg ser det ut som at den ser litt tynnere ut på disse bildene her, enn den gjør på det ekte flyet.. Det kan dog ha med vinkelen på bildene å gjøre.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.