Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Via IPGIS, we are cleared ILS 19R, DNU707. Tok meg en tur fra Røros til Oslo i går. Her kommer noen bilder jeg knipset. Jeg suger på dette med å ta bilder. Og alt er helt uredigert, bortsett fra at Sivert Indergaard redigere bort litt rød tekst for meg.. Takk, Sivert! Vanker en is på neste FLG. Grov riktignok :grin: Nok prat, selv om jeg elsker å snakke. Her er grunnen til at tråden ble startet! Tower, hello. DNU707 with you on the ILS 19R. Speed is 160. 8 miles. Cleared to land, 19R, DNU707. Dette ble sendt inn til Røros Flyservice få timer etter landing av en spotter. Piotr Ibrahimlikov het han som tok bildet! Dyktig kar! Rett før touchdown! DNU707, vacated. DNU707, taxi N and K to 5. God kveld! Taxi to 5 via N and K. God kveld ja, Christian! Dette er det siste bildet som ble tatt. Rett før jeg skulle sette P/B fikk jeg CTD.... Takk for oppmerksomheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Fine bilder Er det FS9 BTW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Dette var slettes ikke dårlig, RF! Piotr... Det er en knakandes kjekk kar! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Er FSX dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 FFS sin Saab? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Korrekt Petter! Ligger en liten "patch" på avsim som gjør at man får den til å virke i FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.