Paulo Fernandes Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 I dag var det sannelig på tide å lufte jumboen litt, så jeg bestemte meg for å fly en 7 timer og 5 min lang flytur fra Amsterdam til Boston, på Vatsim selvfølgelig. Jeg ankom gaten i Boston bare 1 min før planlagt ankomst-tid og landet mykt med bare 95 FPM :grin: En herlig avsluttning på flyturen med andre ord :grin: Det var desverre ingen ATC på denne strekningen i dag, bortsett fra Boston TWR som kom på kun få minutter før landing. På Amsterdam flyplass, som DAL231: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fy F**** for noen bilder, Paulo! Ji** in my panteees! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Satan for noen nydelige bilder ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Veldig nydelig 747'en er majestetisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Takk folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hei Som vanlig serverer du flotte bilder.. Oddvar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ådne Skaar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 100 50 40 30 20 ...... A fatal error occured! Neida, herlige bilder, nok en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.