Gå til innhold

Flightsim.no Shop problemer


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde nettopp å kjøpe med IE, og da fikk jeg ganske raskt opp en skjerm der jeg måtte skrive inn passord fra banken min (Sandnes Sparebank).

 

Jeg husket jo selvfølgelig ikke dette (er sikkert 5 år siden jeg fikk denne meldingen sist), og trykket på 'Glemt passord?"

 

Så nå har jeg en skjerm der jeg skal skrive inn et engangspassord, men jeg aner ikke hva dette er. Har ikke fått noe passord hverken via SMS (som jeg vanligvis gjør når jeg bruker Altinn eller andre andre offentlige tjenester) eller epost. Banken pleier å sende meg automatiske meldinger når jeg får penger inn på konto og slik, så jeg vet de har mobilnummeret mitt i alle fall. Jeg har også oppdatert epost adressen min hos dem.

 

Men jeg får prøve videre. Jeg kom i alle fall lenger i kjøpsprosessen enn sist gang, så takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Jeg sleit også med at IE skulle åpne seg hele tia før i tiden, men det skjer ikke nå lenger. Jeg vet ikke helt hvorfor egentlig. Kanskje det er Win7 som er mer fornuftig enn WinXP når jeg hadde det.

 

Men har du prøvd å oppdatere IE? Den er vel i versjon 9 nå, og den synes jeg funker ganske greit og er ikke noe nevneverdig tregere enn f.eks. Chrome slik jeg legger merke til. Det eneste som er kjipt med den er at jeg ikke kan få opp de fanene jeg hadde oppe før jeg lukket leseren forrige gang (som jeg vet om).

 

Får håpe det ordner seg med det passordet. Hvis du ikke får det i løpet av dagen så kan du jo ringe banken i morgen og høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Du hadde postet etter at jeg postet siste svar, og jeg så ikke det før nå)

 

Jeg bruker Windows Vista fremdeles, men som du sier så har jeg heller ikke opplevd at IE har åpnet seg automatisk i det siste når jeg klikker på en link. Kanskje det har lært av tidligere 'feil', og bruker default browseren nå.

 

Jeg oppdaterer alltid Windows når det er oppdateringer tilgjengelig, men har vel ikke sjekket i det siste om det har blitt oppdatert IE, siden dette ikke er interessant for meg. Men jeg oppdaterer alltid viktige ting som blir valgt automatisk.

 

Men mange takk for svar i alle fall. Som sagt i forrige innlegg gikk det helt greit å handle pakken hos Aerosoft (med Firefox), og nå er den lastet ned, så jeg skal prøve den nå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...