Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Lastet ned Euroscope, og det funker, men jeg aner ikke hva jeg ser. Fant ett fly nær rygge, men lite informativt... Rart, for jeg har brukt Euroscope i snart 10 min nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Gå til "OTHER SET" > General settings. Helt nederst velger du Easy VATSIM. Trykk ok. Nå kan du dobbeltklikke på flyene, så får du opp litt mer info Hvis du vil leke litt med oppsett av radarbildet kan du trykke øverst i Euroscope der det står GND-UNL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Up and running. God Jul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Takker. Var mye å fikle med, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.