Sivert Indergaard Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Hei! Skal ha min andre trening på ENGM_APP torsdag 8.3, fra 1900-2100. Alle er invitert! :grin: Anders Moen tar ENOS_CTR, noen som vil ta tårnet? Snakkes på 118.47! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 crap har ikke fått med deg du hadde utsjekk på Flesland Radar engang jeg men la merke på du trenet engm her for litt siden så gratz med S3 ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Vi tar en "svensk en" og tester ut S3+MAE i en pakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Det virker som en god ide med tanke på sinnsykt lange ventelister Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det virker som en god ide med tanke på sinnsykt lange ventelister Det var å ta litt hardt i synes jeg, men jeg kan informere om at det nærmer seg din plass i lista nå. Kort og greit sånn et køsystem fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg skylder ikke på noen. Jeg bare kommenterte på ventetidene. Greit å innføre tiltak som s3+s3 mae for å få redusert ventetidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 I Sverige argumenterer de jo med at grunnen for at de lar folk trene MA direkte er for å ikke gå lei under de obligatoriske 30/50 timene på regional som det har vært praktisert. Om man kun trener MA så vil jo køene i Norge halveres og kanskje vi slipper en like høy rate av folk som gir pokker og forsvinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Tror nok eg greier å komme innom med en brukt tampong imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kommer innom en tur med SAS377 fra Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hvis nettet her på hybelen er stabil, og liker FS+SB4, så kommer jeg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 8. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2012 Da er vi igang, kom og fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.