Anders Løberg Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hei! Har hatt en Go Flight TQ-6 throttle quadrant liggende og nå har jeg bestemt meg for å kvitte meg med den. Alle deler følger med og den fungerer perfekt. Den er kun brukt 4 ganger i mitt eierskap. Jeg har satt prisen til 1400 kr hvor jeg kan betale frakt. Har også et Logitech Driving Force GT ratt som er kompatibel med PS3 og PC. Det er 900 graders rotasjon med en sekvental giringspake på rattet. Pedaler følger med! Ny pris på dette er ca 1100 kr så jeg setter ned prisen til 500 kr hvor jeg betaler frakt:) Kan kontaktes på PM her inne eller mobil 45239615 Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har sendt deg en tekstmelding på mobilen ang. Goflight throttel. Kjøper gjerne denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnvald A. Helland Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Sendt PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 TQ'en er ikke lenger tilgjengelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 TQ'en er åpen for salg, da forrige kjøper trakk seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Haukland Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 har du bilde av denne, vet ikke hva du snakker om. Ja jeg er nybegynner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Løberg Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Den er dessverre ikke ledig.. Fikk en pm fra interisert kjøper idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnvald A. Helland Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Glemt min PM da tenker jeg? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.