O85_ Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja, hva skal jeg velge? Prøvde å innstalere FSINN men fikk en haug med feilmeldinger samt en trojansk hest som Norman fanget opp:P ( fulgte linken som vaccsca hadde linket til. Hva er fordelene og ulempene med de to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 39 som har lest og ingen som vet hva slags klient de bruker på Vatsim?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hei Jonas! Tror problemet med denne tråden er at det kommer til å komme en diskusjon som ingen ende vil ta om hvilken klient som er den beste. Men her er min mening: Eg brukte FSinn før og var veldig fornøyd, men det er noe drit å sette den opp riktig og deretter holde styr på alt. Eg har skiftet til SB siden da har eg ingenting å bekymre meg for (Tenker på F.eks buggen med Wilco 737). Om du vil ha noe som er lett og pålitelig program velger du SB4 (Du må greie å leve med VIP fly, men du kan bruke SMSCreator for å legge inn din egen trafikk). Om du vil ha ett lett, men ganske tungvindt program å holde styr på, velger du FSinn. Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Ok, takk for svar Benjamin. Valget faller nok på Squawkbox. Trenger jeg å innstalere FSUIPC.dll først? Prøvde å innstalere SB4 men, den disconecta fra FS session. Er det noe sted jeg kan laste ned såkalte VIP pakker? altså flere AI fly og liverys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 VIP fly følger med, men det er ikke alle liveryes som er der. Eg har ikke satt meg inn i SMScreator så der kan eg dessverre ikke hjelpe deg. FSuipc er noe alle bør innstallere. Utallig med addons som bruker den modulen (Værgeneratorer, Drivere m.m) SB4 er ett godt valg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 ok. Har helt ny PC men SB4 og FS låser seg få sekunder etter jeg har fått logget på. Vet du hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Start SB4 utenfor FSX og ikke fra menyen i simmen. Husk å kjør som admin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2012 Det løste problemet ja. Mått ekjøre som ADMIN. Ny på win 7 ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Godt å høre, Jonas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.