Gå til innhold

FSINN eller Squawkboks?


O85_

Anbefalte innlegg

Ja, hva skal jeg velge?

 

Prøvde å innstalere FSINN men fikk en haug med feilmeldinger samt en trojansk hest som Norman fanget opp:P ( fulgte linken som vaccsca hadde linket til.

 

Hva er fordelene og ulempene med de to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jonas!

 

Tror problemet med denne tråden er at det kommer til å komme en diskusjon som ingen ende vil ta om hvilken klient som er den beste.

 

Men her er min mening: Eg brukte FSinn før og var veldig fornøyd, men det er noe drit å sette den opp riktig og deretter holde styr på alt. Eg har skiftet til SB siden da har eg ingenting å bekymre meg for (Tenker på F.eks buggen med Wilco 737). Om du vil ha noe som er lett og pålitelig program velger du SB4 (Du må greie å leve med VIP fly, men du kan bruke SMSCreator for å legge inn din egen trafikk). Om du vil ha ett lett, men ganske tungvindt program å holde styr på, velger du FSinn.

 

Benjamin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar Benjamin.

 

Valget faller nok på Squawkbox. Trenger jeg å innstalere FSUIPC.dll først?

 

Prøvde å innstalere SB4 men, den disconecta fra FS session.

 

Er det noe sted jeg kan laste ned såkalte VIP pakker? altså flere AI fly og liverys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...