Gå til innhold

Wingview Video + Spørsmål/Hjelp


Kevin Skillebæk

Anbefalte innlegg

Er ganske ny på filming og sånnt, så da må man jo lure litt på ting :confused:

 

Bruker FS Recorder og Fraps.

Greia er at når jeg tar opp med FS Rec og ser på det etterpå, så flyter det fint, men når jeg skal ta opp med fraps så blir det plutselig lav fps (18-20).

 

Lurte på om dere erfarne kara har noe tips/trics for å få detta til å gå bedre? :D

 

Pc'n er det ikke noe i veien med, det er jeg rimelig sikker på, for den er nesten helt ny :)

 

Og en annen ting er at når jeg lander, så kommer spoilera når dem skal, men går ikke ned igjen på opptaket?? :confused: Må legge dem ned selv mens jeg filmer med fraps :P

 

Legger ved videoen for "morroskyld" så folk kan le litt av den laaange "floaten" min som gjorde at det nesten ble overshoot å greier :grin:

 

[video:youtube]oAeAwUBjhg0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoler du throttle opp igjen når du skal få spoilerne ned igjen? Hvis ikke, prøv på det på neste runde å se om FS recorder er med på den leken der (etter lyden å bedømme, så spoler du ikke throttle opp igjen for å få ned spoilerne).

 

Likte videoen og du fikk en silkemyk landing vil jeg tro?

 

Fraps er en FPS spisende program uansett hardware, så dette er noe du bør bli vandt med, hva med å kjøre FS recorder på 2 ganger hastighet for å få en mer smooth effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landingen ble den mykeste på lenge den ja ;)

Har prøvd igjen i dag med akkurat samme klipp.. Nå er FPS'n oppe i 28-30, så litt bedre i dag gitt :confused: Fortsatt litt hakkete her og der, men..

 

Prøvde og lande med og spole opp throttle for å få ned spoilers, men funket dårlig det også.. Åpnet Data Window og så på verdiene der..

Når man lander flyr spoilers verdien opp til 16000 trur jeg det var, og spoileren går opp.. Så detter den til 0 igjen, men spoileren forblir oppe :crazy: Menmen, det får vel bare være sånn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...