Gå til innhold

Plantronics H51 headsett m/adapter for PC selges


Even Rognlien

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen Plantronics H51 headsett liggende som jeg vurderer å selge..

41M5TE5CP0L._SL500_AA300_.jpg

H51.jpg

 

Alle headsettene er brukte, men har helt ny ørepute, og de de som trengte det har fått nytt mikrofonrør. Adapterledningen er helt ny, og denne kobles til PC'en gjennom vanlig mic inn og headsett/høyttaler ut (Det går også ann å få tak i USB-overganger, men disse koster mye mer - anbefaler da heller å kjøpe et billig USB lykort).

 

Disse headsettene er ment for voice-bruk, og egner seg ikke til å f.eks. høre på musikk med, da lyden du hører er mye klarere og mer "crispy" enn lyden du hører i vanlige headsett. Ellers er mikrofonen ganske normal og leverer veldig bra lyd. Behagelig å ha på seg, selv etter lengre tid, og veier nesten ingenting. Tilsammen er kablene ca 2 meter, hvorav 20 cm er spiralkabel. Man kan enkelt justere lengden på mic'en og hodebøylen etter behov.

 

Akkurat nå har jeg 2 stk til salgs - muligens vil jeg legge ut fler om en stund (måneder..). For de som evt lurer, så har jeg også planer om å legge ut en håndmic ( bilde ) for salg i løpet av jula...

 

Tenkte å ta 400 kr pr stk pluss inkl evt frakt.

 

Ta kontakt på PM eller epost ( even1992[at]hotmail[dot]com ) ved interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...