Gjest Niclas Andersson Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Inspirerad av den riktiga SAS Retro liveryn som sitter på en A319 gjorde jag en fiktiv retro paint till 737-800 Siter
Lars K. Rønes Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Vakkert! Dette liker jeg! Blir denne lagt ut? Utover det, jeg planlegger å lage en slik paint til CS 707. Er det mulig å få bruke materialet ditt til den? Du blir i så fall så klart kreditert når den painten blir lagt ut.. Siter
Gjest Niclas Andersson Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Tack så mycket! Tyvärr så delar jag inte med mig av mina painter längre, och inte heller mina texturer ..sorry Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Tørr jeg spørre, hvorfor ikke? Ser ikke poenget med å vise fram sånne mesterverk om det ikke er håp for oss å få prøve den. Blir som å slurpe i seg en softis/godteri forran en liten guttunge. Da blir det skriking hehe Jaja, painten var lekker den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.