Gå til innhold

NGX i PNW land


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Etter en del testing og og justeringer av NGX fuselage painter (justert ned fra 4096 til 1024) og VC texturer og modell satt ned til laveste kvalitet i Performance Manager, personlig synes jeg det ikke gjør så veldig mye, noen vil sikkert mene at det er for dårlig kvalitet, men smaken er som baken, den er delt.

 

Jeg synes ble det en grei tur i fra PAKT til KSEA, Seattle er vel kjent for og være noe av det værre når det gjelder FSX. Spesiellt med tanke på at ORBX også kom inn i bildet der.

 

 

Det ble en tur med LN-NOD, kanskje ikke så vanlig på de områder men det er den som jeg har justert texturene ned til 1024x1024.

 

Nevner og at Shade, ASE, ORBX sine NRM, PNW og PJF pluss de fleste NA plassene de har gitt ut også er instalert, krever sitt når YYJ er passert og kommer ned mot ORCAS området. Mesh satt til 5m og autogen satt til Very Dence!! Ellers er vel det meste på max minus traffik (ingen) og skyer(70nm).

 

Fps satt til unlimited i FSX og bruker Dxtory (låst på 30) som ekstern limiter (virker både på DX9, DX10 og DX11), er payware men kan brukes uten lisence (redusert bruk), men limiter virker uten problem slik.

 

Lar bildene tale for seg selv, Enjoy:

 

Pic3644.jpg

 

Skyter inn en ting her, ble en del "knuter" medvind på turen. ;)

Pic3651.jpg

 

Pic3654.jpg

 

Pic3656.jpg

 

Pic3660.jpg

 

Pic3661.jpg

 

Pic3662.jpg

 

Pic3663.jpg

 

Pic3666.jpg

 

Pic3669.jpg

 

Skvatt litt her da Metar i ASE sa 210/11 gusting21 og dette kom opp, "ASE sjuke!!"

Pic3671.jpg

 

Hmm, hva med center her da Capt'n?

Pic3673.jpg

 

 

Håper det falt i smak.

Ha en god dag.

 

Stein-Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...