Gå til innhold

Svensk sikkerhetsdemonstrasjon-rap


Sivert Indergaard

Anbefalte innlegg

En veldig bra Göteborjarerappesang til å være framført av amatører dette syns jeg. :cool:

 

Gutten og jenta fikk nok full oppmerksomhet, men om man nødvendigvis med slike metoder settes inn i modus der man husker mer av inneholdet eller lærer til praktisk bruk når det virkelig gjelder, kan kanskje diskuteres.

 

Men slike unntak er uansett flotte innslag og tøft gjort av CA syns jeg, som forhåpentligvis gjør at flere av passasjerene klarer å snippslappe litt og kanskje også redusere litt på graden av skuespill man ellers bruker å kjøre sånn på en gjennomsnittsflytur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer sansen for sikkerhetsdemoen her i Filippinene på Cebu Pacific jeg. Det har blitt ei populær greie her. hehe.

 

[video:youtube]

 

Mannlig versjon:

[video:youtube]

 

Første kjente versjon:

[video:youtube]

 

 

Dette ble såpass populært at de har nå innført det som standard prosedyre.. hehe.. Spenstig! Foretrekker dog den kvinnelige versjonen.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...